Dracs de Barcelona

El Drac (del llatí Draco, i aquest del Grec) és un animal mitològic que apareix en diverses cultures de tot el món, amb diferents simbolismes associats.

Molt conegut arreu d’Europa i Àsia, en la mitologia catalana té uns trets especials present a la corona del Rei Jaume I.

A més, el drac es un dels símbols heràldics de Catalunya i del País Valencià.

Des de petit es un dels animals que m’han cridat ‘atenció, per aquest motiu he anat en els últims mesos realitzant una caçera pels carrers de Barcelona. Fins ara tinc caçats un total de 400 dracs, que estic incloent en la següent pàgina:

http://fotolog.com/bcnfet

Us deixo un petit tast del que he anat trobant pels carrers de Barcelona:


segueix-nos al Facebook

Anuncis

Quant a funkyover

Francesc Esteve i Tomàs. M'agrada el teatre i sóc assidu del mateix i dels #postfunció. Sempre trobareu les meves piulades a twitter @funkyover Caçador dels dracs de Barcelona, intentant fer alguna cosa amb la col·lecció que he pogut realitzar durant els últims anys.
Aquesta entrada s'ha publicat en Drac i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

