Resposta Pep Tossar a les observacions sobre el seu escrit

Círcol-MaldàDavant les paraules de Pep Tossar sobre el nou gir que ha tingut el tancament del Círcol Maldà, i posterior notificació per la Companyia Els Pirates Teatres. S’ha escrit i especulat molt sobre les diferents formes en aquesta polèmica oberta.

A partir del següent notificació de David Belzunce, hem tingut una resposta de Pep Tossar que reprodueixo o podeu llegir a resposta Pep Tosar en l’apartat dels comentaris.

“Més enllà de si Pep Tosar diu tota la veritat o no i de la consideració que pugui tenir la maniobra de traïció, caldria que ell mateix es plantegés com és que totes les parts s’han orquestrat per continuar amb l’activitat del Círcol Maldà sense ell al capdavant. Crec que aquesta és, realment, la pregunta clau.”

David Belzunce

 

“David, sembla que estàs molt ben informat sobre la configuració interna del Círcol Maldà que jo he dirigit. El que resulta estrany és que jo hi hagi passat la major part del meu temps d’aquests últims cinc anys i, no obstant, no et conegui de res.
Què et fa pensar que “totes les parts s’han orquestrat per a “continuar”? Quantes “parts” tenia el Maldà, segons tu? Si vols puc posar-te en contacte amb “totes” les “altres parts” del Maldà, igualment afectades per aquests fets, i podràs comentar les teves insinuacions amb elles.
I què és el què et fa pensar que es tracta de “continuar”? El Maldà no és el Romea o en TNC, on els directors arriben contractats per una empresa -pública o privada-, actuen un temps i després són substituits per uns altres, que “continuen” o no, amb la tasca de l’anterior. El Círcol Maldà és un pis que jo vaig llogar amb un contracte regit per la LAU i, amb el temps, i un esforç que crec que et costa d’imaginar, l’he convertit, durant els cinc anys que la LAU m’ha permès, en una sala de teatre i música, amb un caràcter que només respon a la meva personalitat professional, més bona o menys, i amb una programació regular. Els propietaris són els amos de les parets, no d’allò que aquestes han contingut durant aquests últims cinc anys. L’únic que hauria pogut convidar a un altre a “continuar” sóc jo. I és obvi que no formava part dels meus plans.
I per a mi ja ha quedat clar com s’han orquestrat Els Pirates per ocupar el Maldà. No necessito cap resposta clau. Però si a tu et fa tanta falta, convindrà que els hi demanis aquesta resposta a ells. Potser això calmarà la teva inquietud.
Per cert, encantat de coneixe’t.

Pep Tosar

 

Anuncis

Quant a funkyover

Francesc Esteve i Tomàs. M'agrada el teatre i sóc assidu del mateix i dels #postfunció. Sempre trobareu les meves piulades a twitter @funkyover Caçador dels dracs de Barcelona, intentant fer alguna cosa amb la col·lecció que he pogut realitzar durant els últims anys.
Aquesta entrada ha esta publicada en Teatre. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

