Caminada a Montserrat 2015

5-4-2015 11.4.41 2Dissabte 4 d’abril, a les 7:30 comencem la caminada cap a Montserrat. Propòsit inicial? Doncs segellar el proper tram del Camino de Santiago de Lleó a Santiago. I com els altres cops, comencem amb la pujada a la muntanya màgica de Catalunya.

En total, uns 17 km de camí, amb un ascens de 791m i descens de 420, I una altitud màxima de 900m. Això fa unes 3 hores i 20 minuts per arribar. Tot i que la baixada es fa més llarga al passar per Collbató i Esparreguera.

Enllaç a la pujada de Montserrat

A peus de Montserrat, em trobo amb forces i tinc ganes de tirar una mica més, i seguir amb bon ritme. La pujada a Montserrat no és tant dura com sembla. I tot es fa amb ganes i força.

Tot i ser un terreny força pedregós i entre alguna ensopegada anem amb molt bon ritme a l’estelada pintada a la paret. Toca el selfie oportú.

El millor de caminar sol, és que et fa reflexionar sobre el que et passa. Tot i que a vegades, acabes esgotat mentalment. I és el que m’ha passat aquest cop.

Després d’unes 9 hores de caminada, he pogut deslligar-me d’alguns fantasmes, m’he maleït els ossos, me emprenyat amb persones,… i tot en la intimitat.

I el fet de veure les coses d’un altre forma. I de plantejar-me dates, o millor dit d’avançar dates que tenia previstes de les decisions que tinc al cap.

segueix-nos al Facebook

Anuncis

Quant a funkyover

Francesc Esteve i Tomàs. M'agrada el teatre i sóc assidu del mateix i dels #postfunció. Sempre trobareu les meves piulades a twitter @funkyover Caçador dels dracs de Barcelona, intentant fer alguna cosa amb la col·lecció que he pogut realitzar durant els últims anys.
Aquesta entrada s'ha publicat en Camino de Santiago, Catalunya, Riuada de nassos i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

