Jo #AlTeatreNO …

teatre.jpg
Primer de tot he de demanar disculpes pel que escriuré a continuació. Sempre he dit que quan vaig al teatre, l’únic que exposo en les meves piulades o en el que dic és una opinió molt personal.


I com a opinió i com a espectador sempre puc estar influenciat en com estic animicament. I com aquests dies estic fet una piltrafa i amb el cor encongit, he de dir que ara no vaig a escriure una opinió.

Primer de tot indicar que no ha estat per l’últim espectacle vist aquest dijous, ni aquesta setmana, ni fa un mes. És tot un conjunt de situacions REALS i que al final desenvoca en un estat d’enuig a punt d’explotar.
I com sóc més de Twitter que de Facebook, Instagram o d’altres xarxes socials he escollit el hashtag jo #AlTeatreNO. I començo tal com he fet al Twitter.

Cada dia la gent em demostra que sóc un mal espectador, un pèssim espectador que va al teatre i no segueix les normes bàsiques de l’espectador actual. He de confessar que m’agrada anar al teatre (entre altres raons) per desconnectar d’aquesta merda de vida que m’ha tocat i gaudir del que veig el que succeeix a escena. Pot ser que sigui una mica voayeur, segons he vist la reacció dels altres espectadors.

Els motius pels que sóc un pèssim espectador? em declaro culpaple

Jo #AlTeatreNO … miro els missatges dels WhatsApp, l’agenda o els mails que he rebut durant el dia.

Jo #AlTeatreNO … espero el moment de màxima foscor quan els actors entren a l’escenari per apagar el mòbil, enviar l’últim missatge o veure el Facebook

Jo #AlTeatreNO … faig fotos de l’espectacle (amb o sense flash) molestant a la resta de públic per publicar-ho a les xarxes (i sense demanar permís)

Jo #AlTeatreNO … pendent de la conversa de qui m’acompanya al teatre. Fins it tot puc reconèixer que em molesta que em parlin al teatre.

Jo #AlTeatreNO … estic menjant crispetes, xurrupant begudes o jugant amb l’envoltori del caramel mirant fer el màxim sorroll en tot moment.

Jo #AlTeatreNO …  no tinc el telèfon en mode vibració, per tenir un moment de plaer inesperat i que tothom se n’adoni. Tinc els meus moments de plaers en la intimitat. M’agrada vibrar durant una obra de teatre, però pel que em diuen els actors, per els sentiments que em poden transmetre però en cap cas per l’aparell que tenim entre les mans durant aquells moments de soledat.

Estic molt fart. I el pitjor és que no és d’espectadors que no van al teatre. A vegades han estat que van sovint al teatre. I si, un moment d’estossegar el pots tenir en qualsevol moment. Però sempre quan s’apaguen les llums?

Estic per demanar disculpes als actors, companyies, teatres i altres espectadors i el proper dia que entri al teatre portar-me un punter làser per perseguir a aquesta gent.
segueix-nos al Facebook

Quant a funkyover

Francesc Esteve i Tomàs. M'agrada el teatre i sóc assidu del mateix i dels #postfunció. Sempre trobareu les meves piulades a twitter @funkyover Caçador dels dracs de Barcelona, intentant fer alguna cosa amb la col·lecció que he pogut realitzar durant els últims anys.
Aquesta entrada s'ha publicat en Concerts i Música, Cultura, postfuncio, Teatre, Varis i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Jo #AlTeatreNO …

  1. Retroenllaç: Petit manual per a grans espectadors | Inquietuds

Deixa un comentari

