
BIBLIOTECA DE LA CURIOSIDAD INFINITA
Teatre Mercantil
Idea original:
Marga Socias
Bibliotecàries:
Marga Socias,
Paula Pascual de la Torre
Ens trobem en una instal·lació que m’ha cridat l’atenció només entrar-hi. Diferents espais on poder anar lliurement i entrar en cada món dels llibres.
Un espai com el de “El Principito” on tenim un exemplar, però que podem escoltar diferents capítols que han llegit altres lectors en diferents idiomes amb un minut com a màxim. Pots anar amb la història llegida en els idiomes on pots veure els sentiments. A més, pots llegir un capítol, i ser partícep d’aquesta instal·lació
Un espai on l’atzar et fa un petit poema gràcies a uns daus. O un petit llibre que pots il·lustrar tu mateix. La pàgina en blanc per començar la teva pròpia novel·la. I així diferents espais que els espectadors hem anat omplint de mica en mica amb les nostres experiències.
Aquí podem veure en aquesta biblioteca que s’ha creat al Mercantil d’Igualada és un viatge en diferents llibres i en la possibilitat ens ofereix quan l’obrim. És un món on en cada espai pot obrir-te un món màgic.
S’ha d’entrar amb ganes de saber, amb ganes de descobrir i amb ganes que la curiositat per cada espai ens faci seure en unacadireta, ,al terra o entrar en la casa per portar-nos a un món fantàstic. Els nens que s’animen a veure-ho veuran amb molta curiositat aquesta
T’agraden els llibres? , tens curiositats pels llibres? Doncs aquesta proposta l’has de veure. Aquest és un petit tastet per despertar la curiositat pels llibres. Si amb aquesta instal·lació pot fomentar l’interès pels llibres i el plaer pre la lectura en els infants és doblement engrescador assistir a veure-ho.