Nuestra señora de las nubes, un espectacle que ningú s’ha de perdre?

Tal com vaig comentar en l’anterior entrada, hem anat a la segona proposta que el Teatre Tantarantana dintre del seu cicle Madrid al cuadrado. Aquest cop ha millorat respecte l’anterior muntatge programat M3.

1509048_10152213727158810_2035519579_nComençem amb un text sobe l’exili i la condició de les persones dintre d’aquest nou estat. Parlar sobre la nostàlgia que dues persones que es retroben i que són d’un pais/poble anomenat Nuestra señora de las nubes

Amb diferents escenes  sobre un mateix tema; diferents personatges ens expliquen la seva situació. Hi ha moments més o menys divertits, tot i que el públic assistent durant l’entrega semblava agraït. Tot i que aquests moments han estat el que menys m’han agradat.

S’ha de dir que el doble sentit en les seves converses ha estat el millor. Tenim un text original i ocurrent.

PNuestra señoraart del diàleg entre els protagonistes:

Bruna:¿A usted por qué lo expulsaron de su país?
Oscar: A mí no me expulsaron.
Bruna:¿Ah, no?
Oscar: No, a mi me mataron.
Bruna: ¿La policía?
Oscar: No, los vecinos

Molts bravos i tornem a saludar i saludar (em sembla que alguna espectadora afí als actors). Em sembla, com a particular visió de l’espectacle, que no hi ha per tant.

Tot i això, alguna cosa falla quan el dia de l’estrena hi ha una trentena de persones a la sala.

I com m’han dit: és només l’opinió d’un espectador. N’hi ha d’altres, bones igual de destacables.

Nuestra señora de las nubes

Nuestra señora de las nubes

 

Dramatúrgia:
Arístides Vargas

Direcció:
Lino Ferreira

Repartiment:
Inma Nieto
Julio Cortázar

segueix-nos al Facebook

Quant a funkyover

Francesc Esteve i Tomàs. M'agrada el teatre i sóc assidu del mateix i dels #postfunció. Sempre trobareu les meves piulades a twitter @funkyover Caçador dels dracs de Barcelona, intentant fer alguna cosa amb la col·lecció que he pogut realitzar durant els últims anys.
Aquesta entrada s'ha publicat en postfuncio, Teatre i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari