Dios, La Comedia

dios.jpg

Dios, La Comedia

Sala Fenix

Del 13 d’abril de 2017 al 30 d’abril de 2017

Eugenia González Rosa


Sembla que és una obra realitzada per aquesta Setmana Santa. Està molt bé que parlem de Déu, i que ens avisi abans de tot que no estem davant d’un Musical (sembla que ara tot ha d’estar cantat per ser apreciat) i per aquest motiu tenim l’afegit de “La Comedia”. Però en aquesta “comedia” no surten violins, ni angels a escena i s’ha d’agrait. Tenim a Eugenia Gonzáles, una actriu i comedianta, que presenta un nou espectacle a la Sala Fènix.

Amb molta passió i gestualitat es presenta a l’escenari. Un escenari nú, on ella és omnipresent i l’ànima de tota la funció.

Com ens explica a l’inici de l’espectacle (amb o sense raó), l’espectacle necessita un actor i un espectador per representar-se. I a partir d’aquí ens vol involucrar en el seu viatge particular.

Amb un inici suggestiu i una faula final estimulant, ens presenta aquest monòleg. Entremig tenim una caiguda als inferns que m’ha creat una petita excedència en la resta de l’obra fins arribar a la faula final. Puc dir, sense exhagerar gaire, que la part la faula és la que més m’ha atrapat. La resta, la veritat no m’ha retingut i m’he extraviat en la inmensitat de les creences.

He vist a l’Eugenia com una magnífica narradora, amb força gestualitat que desperta l’admiració de tota la concurrència. Seguirem la seva estela.

segueix-nos al Facebook

Quant a funkyover

Francesc Esteve i Tomàs. M'agrada el teatre i sóc assidu del mateix i dels #postfunció. Sempre trobareu les meves piulades a twitter @funkyover Caçador dels dracs de Barcelona, intentant fer alguna cosa amb la col·lecció que he pogut realitzar durant els últims anys.
Aquesta entrada s'ha publicat en Cultura, postfuncio, Teatre i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari