La noche de los muertos vivientes ¡Live!

La noche de los muertos vivientes ¡Live!

Teatre Condal

Estrena absoluta a l’estat (segons ens diuen), La noche de los muertos vivientes ¡Live! és l’única producció oficial autoritzada pels hereus del mestre del gènere de terror George A. Romero que, amb aquesta pel·lícula del 1968, va guanyar-se un lloc d’honor a la història del cinema.

He vist un parell de vegades aquesta pel·licula icónica del terror de zombies, La noche de los muertes vivientes. Aquesta proposta no té res a veure, s’ha de dir que és una “comèdia”.

Fa temps que ho vaig veure; “és l’única producció oficial autoritzada pels hereus del mestre del gènere de terror George A. Romero” amb aquesta frase vaig pensar que aniria a veure una obra de terror, o que com a mínim un ensurt. Però no és així.

Més tard vaig veure “Terrorificamente divertida”. Llavors penso, que és més una paròdia a l’estil de Scary Movie que altra cosa. Però m’he equivocat de nou.

Ja em va avisar Josep via Facebook. Inicialment, he anat a veure-la per l’impacte que va tenir, i encara té, la verió de George A. Romero. I ja he anat prevenir, pensant a veure una visió de “Scary Movie” amb zombis que una visió de la pel·lícula amb el mateix nom.

I al final he anat a veure-la. I ni terror, ni comèdia. Durant uns 30 minuts podria dir que segueix, molt agafat pels fils, el film de Romero. I veig que acaba la història. Però encara queden 60 minuts d’autèntic terror escenogràfic, però de mica en mica. 30 minuts amb escenes del film, però que no em fan gens de gràcia. Ja he començat a veure l’hora i quan em queda.

Això no obstant, ara arriba l’hora d’escollir un altre final, escollir?, no. Tot està preparat. I tenim uns 3 o 4 finals diferents, ja m’he perdut del tot. Cada cop va a menys, només em miro l’hora per veure quan queda. Al final m’he adonat que l’últim final ja posen les risses enllaunades. La veritat és que no sé si en la resta ha passat el mateix.

És una proposta arriscada, ja que vaig a veure un espectacle fora de la meva zona de confort teatral. La visió amb la qual opino aquest espectacle, és totalment diferent de la resta d’espectacles que vaig a veure. He de dir que la gent que ha assistit avui, s’ho ha passat bé. La gent que ha anat a les primeres files, s’han mullat de sang i fetge. Han rigut de valent i han entrat de ple en aquesta proposta. Si no m’haguessin indicat res de la mítica pel·lícula, possiblement ho hauria mirat amb altres ulls (o no).

Aquesta imatge té un atribut alt buit; el nom de fitxer és riuada2.jpg
10a edició de la campanya solidària #RiuadadeNassos

Apadrina 1 Somriure per ajudar a l’ONG Pallapupas, pallassos d’hospital, amb la campànya #RiuadadeNassos

Quant a funkyover

Francesc Esteve i Tomàs. M'agrada el teatre i sóc assidu del mateix i dels #postfunció. Sempre trobareu les meves piulades a twitter @funkyover Caçador dels dracs de Barcelona, intentant fer alguna cosa amb la col·lecció que he pogut realitzar durant els últims anys.
Aquesta entrada s'ha publicat en Cultura, Noticies, postfuncio, Teatre i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari